Termeni și condiții

nrg – este denumirea comercială a sc nrg evolution srl, marcă înregistrată (Verifică Marca Osim) , persoană juridică cu sediul social în orașul Constanța ,Bd Mamaia nr. 20, și cu punct de lucru în Bucuresti, Calea Grivitei nr. 192, Sector 1, Cod de identitate fiscală RO34743859 , înregistrată în Registrul Comerțului sub numărul J13/1504/2015, Capital Social: 300 lei și administratorul nrg.ro .

În momentul în care utilizatorul vizitează, interacționează, cumpără și/sau folosește produsele de pe adresa web https://www.nrg.ro/ el își asumă responsabilitatea acceptării termenilor și condițiilor mai jos enumerate.

Magazinul își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza clauze din documentul intitulat “Termeni și condiții” fără o notificare în prealabil.

Obiectul contractului 

Prezenții Termeni și Condiții reprezintă un contract de vânzare aplicabil tuturor comenzilor realizate prin intermediul nrg.ro. Clientul se obligă să ia la cunoștință de aceste condiții înainte de a realiza o comandă. Toate comenzile implică acceptarea în totalitate a acestui contract de către client. Acceptarea prezentului contract de către client se face prin bifarea căsuței „Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile nrg” și prin apăsarea butonului “Plasează Comanda”.

nrg.ro își rezervă dreptul de a modifica prezentul contract de vânzare în orice moment. Versiunea aplicabilă unei comenzi realizate este aceea în vigoare pe nrg.ro la momentul la care s-a finalizat comanda de către client.

Produsele Vândute 

Fotografiile produselor afișate în nrg.ro au caracter informativ și pot conține accesorii neincluse în pachetele standard. Cu toate acestea, nrg.ro depune toate eforturile, având o obligație de mijloace și în măsura posibilului, pentru ca produsele comandate să arate exact ca cele afișate, în particular în privința formei, culorii și specificațiilor, sub rezerva prețului ales de client.

În același timp nrg informează că poate pune spre vânzare prin intermediul site-ului său produse puse la dispoziție de alți producători ori furnizori. Aceștia pot avea drepturi de marcă asupra denumirii produselor puse la dispoziție pe care clientul e obligat să nu le încalce. De asemenea, aceștia sunt responsabili cu privire la imaginile sau detaliile tehnice ale produselor furnizate.

Dacă nu îți convine produsul cumpărat, îți dăm ocazia să îl dai înapoi și să îți cumperi sau să compensezi un alt produs. Dacă acel produs este mai scump vei avea de achitat o diferență de bani iar dacă este mai ieftin noi îți returnăm diferența respectivă.

Prețul 

Prețurile prezentate pe pagina produsului sunt preț final (cu TVA inclus) însă nu includ cheltuielile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres pe pagina produsului acest lucru. Cheltuielile de livrare vor fi menționate în mod distinct pe ultima pagină înainte de finalizarea comenzii, în funcție de totalul comenzii și de adresa de livrare completată de client. 

Prețurile prezentate sunt valabile până la revocarea lor, odată cu modificarea sau ștergerea lor de pe website-ul public. De asemenea, în cazul în care vorbim despre o campanie promoțională, trebuie să știi faptul că prețul produsului, prezentat online, este valabil doar în perioada specificată în site sau în limita stocului disponibil, după cum este precizat în reclamă și/sau în pagina de produs.

Oferta noastră cu privire la produse și prețul acestora, este valabilă atâta vreme cât este afișată pe nrg.ro. nrg își va îndeplini obligațiile contractuale în termen de cel mult 30 de zile lucrătoare de la data la care clientul a transmis comanda.

În cazul unei perioade exprese de valabilitate a unui anumit preț, acest aspect va fi specificat în mod specific pe pagina produsului respectiv.

În condițiile în care produsul dorit nu mai este disponibil, îți vom oferi opțiunea de a cumpăra un alt produs de o calitate și la preț echivalente cu cele solicitate.

În condițiile în care nu dorești să beneficiezi de oferta de la paragraful anterior și în condițiile în care ai realizat plata în avans, plata îți va fi rambursată în termen de cel mult 30 de zile de la informarea făcută către nrg.

În situația afișării unui preț eronat, vom lua toate măsurile pentru remedierea erorii cât mai curând posibil. Dacă prețul va fi semnificativ sub valoarea normală a unui astfel de produs, acesta va fi considerat neserios și derizoriu, conform art 1665 Cod Civil, iar orice comandă făcută pe baza acestui preț va fi anulată.

Drepturi de autor

Informațiile publicate pe nrg.ro aparțin nrg evolution srl sau furnizorilor noștri și sunt protejate de drepturi de proprietate intelectuală, astfel încât, aceste materiale nu pot fi reproduse, transmise, copiate prin orice metodă fără acordul scris acordat în prealabil.

Anumite elemente (Logo-urile, texte sau imagini) sunt proprietatea intelectuală a furnizorilor nostri și sunt folosite cu acordul lor.

Orice încălcare a drepturilor de autor poate fi sesizată pe adresa de email store@nrg.ro .

Comanda

Utilizatorul / Cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături. Un produs adăugat în Coșul Meu este disponibil pentru achiziție în momentul în care acesta se află în site în statusul Adaugă în coș. Adăugarea unui produs în Coșul Meu fără să fie finalizată comanda prin apăsarea butonului “Plasează Comanda” nu atrage după sine înregistrarea acelei Comenzi și nici rezervarea produsului.

Prin finalizarea unei Comenzi, Utilizatorul / Cumpărătorul confirmă că datele personale completate pe site, sunt corecte, complete și adevărate la momentul plasării Comenzii.

Finalizarea de către Utilizator / Cumpărător a Comenzii implică acceptarea de către acesta a obligaţiei de a face plata prețului produselor și a eventualelor costuri de livrare aferente. Utilizatorul / Cumpărătorul este informat înainte de finalizarea Comenzii despre suma totală de plată.

Utilizatorul / Cumpărătorul poate achiziționa produse care nu se află în mod permanent în stocul nrg, care se aduc dedicat pe bază de Precomandă și care se află în site în statusul “în stoc furnizor”. Utilizatorul / Cumpărătorul este informat despre necesitatea achitării în avans a contravalorii produselor care se află în site în statusul “în stoc furnizor”, fie integral fie parțial. După lansarea Precomenzii, nrg va contacta Utilizatorul / Cumpărătorul, prin email și/sau telefonic, pentru a confirma plasarea Precomenzii. Toate Precomenzile se confirmă prin email și/sau telefonic. Precomenzile neconfirmate prin email și/sau telefonic sunt anulate în 3 zile lucrătoare. Utilizatorul / Cumpărătorul  poate afla informații referitoare la precomenzi inclusiv trimițând un email la adresa store@nrg.ro sau sunând la oricare dintre numerele de telefon de pe site, cat si din contul de client online.

Livrarea comenzilor

nrg.ro livrează produse doar pe întreg teritoriul României.

Noi îți oferim gratuit livrarea produselor pentru comenzile ce depășesc 150 lei, indiferent de dimensiuni, greutate sau kilometri suplimentari. Transportul comenzilor mai mici de 150 lei va costa 25 lei.

Curierii cu care noi colaborăm sunt Fan Courier, GLS și DPD. Nu expediem prin Poșta Română sau alți curieri ce nu se regăsesc în lista menționată anterior.

Timpul de livrare poate varia între 24 și 72 ore din momentul plasării pachetului în grija curierului. Trebuie să ții cont că în weekend nu se livrează pachete decât cu mențiune specială din partea ta, în acest sens.

Noi procesăm comenzi de luni până vineri până la ora 16:00. Comenzile plasate după ora 16:00 sunt procesate ziua următoare. Comenzile plasate sâmbăta și duminica sunt procesate începând de luni.

Îți recomandăm să urmărești atent telefonul înregistrat în comandă și să te asiguri că este cineva disponibil să ridice pachetul. Curierii încearcă livrarea pachetului 3 zile la rând sunând pe numărul indicat de tine și mergând la adresa notată. În cazul în care livrarea nu este finalizată, pachetul se întoarce în sediul curierului pentru alte 3 zile, după care este trimis înapoi la noi.

Vârsta minimă

Pentru a putea face o comandă în nrg.ro trebuie să ai peste 18 ani. 

Conform legii, comercializarea armelor de airsoft, adică a tuturor produselor care pot lansa proiectile din plastic, este permisă doar către persoanele majore, peste 18 ani. Nu ne asumăm răspunderea pentru persoanele minore care au achiziționat replici de airsoft declarând în mod fals că sunt majore. Folosirea de către persoanele minore a replicilor de airsoft poate rezulta în sancțiuni din partea autorităților de ordine publică.

Având în vedere obligațiile legale ale nrg de a vinde aceste arme de airsoft exclusiv persoanelor majore, ne rezervăm dreptul de a confirma faptul că acești clienți au peste 18 ani - prin metode directe (de ex. telefonic) sau indirecte.

Metode de plată

Plata numerar

Dacă plănuiești să ne vizitezi magazinul fizic selectând “Ridicare din Showroom” ca și modalitate de livrare și “Numerar (Magazin fizic)” ca și modalitate de plată. Te așteptăm la adresa bld. Mamaia nr. 20 în Constanța sau Calea Grivitei nr. 192, Sector 1, Bucuresti

Plata ramburs

Este una dintre cele mai clasice modalități de plată pentru o comandă plasată online. Pachetul ajunge la tine acasă iar tu plătești curierului ca să poți intra în posesia lui.Dacă optezi pentru plata ramburs, vei fi nevoit să plătești 6.99 lei taxa pentru transportul banilor, percepută de curier.

Plata cu cardul bancar

Folosind platforma EuPlatesc și tehnologia 3-D Secure, în momentul finalizării comenzii, poți plăti direct cu cardul tău Visa/Mastercard/Maestro. Este o operațiune simplă, rapidă, sigură și în primul rând, fără comision.

Plata prin transfer bancar

Sau clasicul OP (ordin de plată). După finalizarea comenzii, dacă ai selectat această modalitate de plată, va trebui să transferi din contul tău în contul nostru, contravaloarea comenzii. După confirmarea tranzacției de către banca noastră, vom expedia coletul. Posibil aici să ai de așteptat între 24 și 48 de ore. Contul nostru este indicat atât în pagina de finalizare a comenzii cât și pe factura fiscală.

De asemenea, poți plasa o comandă cu “ridicare din showroom” dar pe care să o plătești cu cardul sau prin transfer bancar. Ramâne doar să te prezinți la sediul magazinului fizic pentru ridicarea pachetului.

Să recapitulam puțin posibilele combinații între plată și transport:

  • Pentru ridicarea produselor din magazinul fizic poți opta pentru plata “Numerar (magazin fizic)” sau “Online cu Credit Card” sau “Transfer Bancar”.
  • Pentru livrarea produselor prin curier rapid poți opta pentru “Numerar (ramburs)” sau “Online cu Credit Card” sau “Transfer Bancar”.

Anularea comenzilor sau corectarea erorilor din comandă

 Pentru orice comandă pe care ai plasat-o din greșeală sau a fost completată cu erori în datele trimise, te rugăm să ne contactezi telefonic în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de momentul confirmării comenzii de către nrg.ro .

Returul produselor cumpărate

În conformitate cu legislația română, consumatorul are dreptul să notifice în scris nrg că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv. Obligația legală este de a permite acest lucru în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului,dar nrg extinde în mod voluntar clienților săi acest drept pentru o perioadă de 30 de zile în aceleași condiții ca cele prevăzute de lege.

Orice cerere de acest gen va fi datată și semnată de către cumpărător și va fi trimisă către nrg în orice mod neechivoc. Platforma nrg va pune la dispozitie un formular de RMA disponibil in contul clientului. Odata completat formularul, un reprezentant va va contacta si va trimite un curier sa ridice produsele.

Returnarea produselor trebuie să se facă împreună cu toate accesoriile. Îți oferim transportul gratuit pentru retur, astfel nu trebuie să îți faci griji pentru costuri suplimentare. Atenție totuși, transportul îl asigurăm noi doar prin Fan Courier sau GLS. În conformitate cu legea română consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

În măsura posibilului, recomandăm clientului să utilizeze pentru retur ambalajul original, acest lucru limitând posibilitatea de deteriorare a produsului în timpul transportului. 

Termenul de returnare începe să curgă din ziua în care Cumpărătorul sau o parte terţă, alta decât curierul şi care este indicată de Cumpărător, intră în posesia fizică a produselor.

Prezentul articol este valabil doar în condițiile în care clientul este persoană fizică, în conformitate cu legislația română privind încheierea contractelor la distantă.  

Acest articol nu este aplicabil în cazul produselor executate după specificațiile cumpărătorului sau alte limitări stabilite de legea română în vigoare.

Condiții pentru acordarea returului

  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, atât extern cât și intern.
  • Nu sunt acceptate pentru retur produsele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, lovituri, ciobituri, șocuri mecanice sau asupra cărora s-au efectuat intervenții neautorizate.Nu sunt acceptate pentru redur produse din categoria Consumabile daca acestea au fost desigilate.
  • Etichetele și ambalajele produsului nu trebuie să fie deteriorate.
  • În pachet trebuie să se regăsească toate documentele cu care acesta a fost livrat, precum garanții, manuale sau altele.
  • Produsul trebuie să fie însoțit de toate accesoriile sau cadourile cu care acesta a fost livrat.
  • In cazul in care doriti sa returnati doar anumite produse din comanda iar valoarea acesteia scade sub valoarea de 150 de RON, ne rezervam dreptul de a opri suma transportului aferent si anume 25 RON.
  • In cazul in care comandati un articol vestimentar sau incaltaminte iar marimea acesteia nu corespunde cu marimea dumnevoastra vei suporta valorea transportului pentru schimbarea articolului.

 

Modalități de retur a produselor

  • Prin predare personală la sediul magazinului nostru pe bld. Mamaia nr. 20 în Constanța sau Calea Grivitei nr. 192, Sector 1, Bucuresti. Îti recomandăm să ții cont de programul de lucru al magazinelor fizice.
  • Prin curier rapid. Noi îți oferim transportul gratuit pentru retur, astfel nu trebuie să îți faci griji pentru costuri suplimentare. Atenție totuși, transportul îl asigurăm noi doar prin Fan Courier sau GLS.

Expedierea unui retur este cât se poate de simplă. După ce ne-ai informat despre retur în orice mod ne-echivoc, în următoarele 24-48 de ore noi trimitem curierul direct la tine acasă pentru preluarea pachetului. Astfel, îți rămâne doar de ambalat produsul.

Îți recomandăm să ambalezi cât mai bine produsul deoarece nu ne asumăm răspunderea pentru produsele avariate din cauza transportului de retur.

Rambursarea banilor

După returnarea produselor poți primi banii înapoi. Cash, doar în magazinul fizic sau online prin transfer bancar, într-un cont indicat de tine, în maxim 24 de ore de la confirmarea recepției pachetului, în cazul folosirii formularului RMA din Contul de Client.

Dacă ești de acord cu o altă modalitate, poți să îți cumperi sau să compensezi un alt produs. Dacă acel produs este mai scump, vei avea de achitat o diferență de bani iar dacă este mai ieftin noi îți returnăm diferența respectivă.

Condiții de garanție

Toate produsele vândute de noi beneficiază de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor. Astfel, perioada de garanție poate varia în funcție de tipul produsului și de tipul de garanție - legală sau comercială.

Astfel, toate produsele beneficiază de garanția legală de conformitate. Produsele care pot beneficia de serviciul de garanție de conformitate sunt produse care prezintă probleme sau defecte de fabricație ce împiedică funcționarea conform specificațiilor produsului.

De asemenea, unele produse pot beneficia de o garanție comercială, aspect ce va fi menționat pe pagina de produs,  și vor fi însoțite de un certificat de garanție pe un suport durabil. 

Serviciul de garanție oferit de nrg.ro este acordat exclusiv la sediul magazinelor noastre.

Pentru a beneficia de serviciul de garanție comercială oferit de nrg.ro produsul sau produse trebuie să ajungă la sediul magazinului nostru, recomandabil așa cum a fost livrat către tine. Adică împreună cu toate ambalajele, accesoriile și documentele din pachet.

Transportul produselor ce fac obiectul garanției îl suportăm noi dus-întors dar doar prin curier rapid Fan Courier sau GLS.

Având în vedere că o parte din problemele legate de produs pot fi rezolvate rapid, la distanță, cu un simplu telefon, îți recomandăm ca întâi să ne suni și să discuți situația cu un tehnician nrg care poate să îți ofere consiliere gratuită la distanță și să te ajute să identificați dacă este o problemă de conformitate a produsului respectiv. Ulterior, în următoarele 24 - 48 ore noi îți putem trimite curierul direct la tine acasă pentru preluarea pachetului. Astfel, îți rămâne doar de ambalat produsul.

Îți recomandăm să ambalezi cât mai bine produsul, deoarece nu ne asumăm răspunderea pentru produsele avariate din cauza transportului.

De îndată ce produsul ajunge la noi vei fi informat despre acest aspect și într-un termen stabilit de comun acord cu tine vom soluționa împreună problema.

După recepția produselor, dacă noi constatăm că problema pentru care produsul a fost trimis nu face obiectul garanției, ne rezervăm dreptul de a te taxa cu costurile de transport dus-întors.

Nu vom acorda serviciul de garanție:

  • Pentru problemele generate de utilizarea precară sau incorectă a produselor.
  • Produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate atât intern cât și extern.

Contul tău

Prin crearea unui Cont, orice utilizator trebuie să fie de acord cu prezenții Termeni și condiții.

În cazul clienților cu cel puțin o comandă finalizată, contul conține informații despre istoricul interacțiunii cu site-ul (comenzi, facturi fiscale, recenzii de la cumpărători etc.) și oferă diverse facilități (introducere adrese alternative de livrare, formular retur rapid, etc.). 

Utilizatorii care nu au plasat încă o comandă pot beneficia în mod gratuit de serviciile contului, cum ar fi cele de listă produse favorite, alertă de preț sau alte informări punctuale despre comenzi nefinalizate ori reduceri specifice la produsele favorite.

Conținut generat de utilizatori 

nrg.ro permite scrierea și publicarea de Recenzii, Comentarii, Întrebări și Răspunsuri de către utilizator sau cumpărători în diverse secțiuni din site. Clienții care au achiziționat un produs și care trimit o recenzie autentificați în cont pot să permită afișarea acestui conținut cu menționarea numelui și sub mențiunea ”Achiziție Verificată”.

În momentul înregistrării unui conținut, autorul acestuia acordă nrg o licență gratuită, neexclusivă, perpetuă, irevocabilă și nelimitată teritorial cu privire la drepturile de autor patrimoniale pentru conținutul transmis, care conferă nrg dreptul de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.

Conținutul va putea fi moderat de către nrg și ulterior făcut public în secțiunea respectivă, dacă respectă regulile din politica de Reguli Recenzii, Comentarii, Întrebări & Răspunsuri.

Reguli Recenzii, Comentarii, Întrebări & Răspunsuri

Fiecare Utilizator / Cumpărător, în momentul înscrierii de Recenzie / Comentariu / Întrebare / Răspuns în secțiunile menționate, se angajează să respecte următoarele reguli:

– să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării comenzii;

– să folosească doar limba română sau engleză. Sunt permise și cuvintele sau expresiile care, deși nu sunt considerate românești, sunt de largă utilizare în toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);

– să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator / Cumpărător ori nrg;

– să se asigure de încadrarea corectă a conținutului introdus pe site astfel: orice Întrebare va fi înscrisă în secțiunea “Întrebări & Răspunsuri”, și orice Recenzie va fi înscrisă în secțiunea “Recenzii”, “Scrie o recenzie”;

– să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor parți, drepturile de autor, de marcă comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

– să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe site nrg.ro, fără a face referire către alte societăți / brand-uri / site-uri ce promovează vânzarea și cumpărarea de produse sau servicii;

– să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume și/sau prenume etc.) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;

– să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și nrg;

– să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către nrg sau să înscrie Recenzii, Comentarii, Întrebări și Răspunsuri care să conțină materiale de natură publicitară;

Pe langă o evaluare realistă, în momentul înscrierii uneii Recenzii, Utilizatorul / Cumpărătorul va adăuga și o Notă relevantă pentru produsul sau serviciul aferent.

Cand o Recenzie / Comentariu / Întrebare sau Răspuns este semnalată de către un Utilizator / Cumpărător ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către nrg pentru a determina dacă încalcă Termeni și Condiții site. Textele introduse sunt eliminate din site numai după examinarea acestora de către nrg.

În cazul în care nrg constată încălcarea acestor Reguli în mod repetat, aceasta își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului / Cumpărătorului de a înscrie Recenzii / Comentarii / Întrebări sau Răspunsuri în secțiunile aferente din site.

Conținutul generat de utilizatori este găzduit în regim gratuit de către nrg. Drept urmare, nrg nu poate fi responsabilă pentru conținutul acestora. Deși în procesul de moderare nrg depune toate diligențele pentru identificarea și ștergerea conținutului care ar putea să încalce dreptul de proprietate intelectuală sau alte drepturi ale unor terți, există posibilitatea ca un anumit conținut publicat de utilizatori să încalce drepturile terților. În aceste cazuri vă rugăm să ne contactați de îndată pentru rezolvarea problemei.

Programele de fidelizare nrg

nrg poate avea programe de fidelizare pentru recompensarea clienților fideli prin acordarea unor reduceri specifice pentru aceștia. Acestea vor fi anunțate pe site-ul nrg și vor avea Regulamente accesibile public tuturor clienților nrg.

nrg are dreptul să hotărască în orice moment încetarea unui program, iar clientul are dreptul de a se retrage oricând din orice program de fidelizare.

Programul de fidelizare nrg Points intră în vigoare la 1 octombie 2020 și are o durată nedeterminată, iar regulile acestuia sunt explicate in contul de clienti. 

Puncte de loialitate

Regulament nrg Points 

Pentru a putea acumula puncte de loialitate este necesar ca Utilizatorul / Cumpărătorul să dețină Cont client creat în site nrg și toate acțiunile și/sau comenzile efectuate să fie înregistrate pe contul de client creat. 

Un punct de loialitate poate fi folosit pentru a obține o reducere de 1 leu doar în magazinul online nrg.ro. Așadar, 10 puncte permit o reducere  de 10 lei iar 100 de puncte de 100 de lei. Punctele nu pot fi preschimbate în bani.

Cumpărătorul poate acumula puncte de loialitate cumpărând produsele din site nrg. Pentru fiecare comandă efectuată, nrg acordă în puncte de loialitate 5% din valoarea comenzii.

Utilizatorul / Cumpărătorul poate acumula puncte de loialitate și din alte acțiuni decât efectuarea comenzilor, precum înscrierea la newsletter.

Utilizatorul / Cumpărătorul poate verifica oricând totalul punctelor acumulate accesând contul său de client.

Punctele de loialitate acordate au o perioadă de valabilitate fixă, care este specificată în meniul contului de client.

Punctele de loialitate acordate în baza unei comenzi pe site nrg vor intra în contul Cumpărătorului doar în momentul finalizării comenzii.

În cazul anulării unei comenzi în care s-au folosit puncte de loialitate, acestea vor fi returnate în contul Cumpărătorului.

În cazul anulării unei comenzi, în baza căreia Cumpărătorul ar beneficia de puncte de loialitate, punctele nu se vor acorda.

În cazul unui retur la un produs, punctele aferente acordate vor fi anulate.

Punctele acumulate sunt oferite drept cadou și nu implică nicio obligaţie contractuală.

nrg iși rezervă dreptul de a modifica condițiile de acordare şi folosire ale punctelor de loialitate, prin actualizarea prezentului document, fără o notificare prealabilă.

Forță majoră

nrg, partenerii și furnizorii săi nu pot fi făcuți responsabili pentru nici o întârziere sau eroare în executarea obligațiilor contractuale sau în conținutul furnizat pe site-ul nostru, rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința nrg cum sunt cazuri de forță majoră sau caz fortuit. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare a echipamentului tehnic de la nrg, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele nrg, erorile de operare, grevă, cauze meteo extreme, pandemii, etc.

Litigii

Pentru orice conflict apărut între nrg evolution srl și clienții săi, se va căuta o rezolvare amiabilă care să împace ambele părți.

Dacă aveți probleme legate de o comandă care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Vargolici Stefan Octavian, managerul magazinului nrg, telefonic apelând numărul 0745992323

Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă SOL pentru rezolvarea alternativă a disputelor cu privire la rezolvarea în afara instanțelor judecătorești a problemelor legate de contracte la distanță. Platforma SOL este disponibilă la http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Dacă eforturile de soluționare amiabilă eșuează, litigiul va fi soluționat de către instanța judecătorească pe raza căreia se află nrg evolution srl.

Clauze finale

nrg își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și Condițiile site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale.

Altele

Magazinul nostru respectă standardele TRUSTED.ro și deține Marca de Încredere.











Back to Top